czwartek, 28 maja 2015

[Prolog]

Prolog
"Prawdziwa miłość oznacza,że zależy ci na szczęściu drugiego człowieka bardziej niż na własnym, bez względu na to, przed jak bolesnymi wyborami stajesz."

Czy się załamałam? Nie, ale przestałam ufać ludziom, a zwłaszcza tej jednej płci, mężczyznom. Przestałam wierzyć w prawdziwą miłość...Miłość co to tak naprawdę jest? Uczucie, które darzymy bliską nam osobę, które niknie po jakimś czasie? Po co nam ono? Do wylewania miliona łez po stracie tej osoby? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania. Nazywam się Laura Biley i mam 18 lat, a oto moja historia...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Witam wszystkich, którzy zawitali na mojego bloga :) Od razu mówię, że nie jestem świetną pisarką i wiem, że to wszystko jest amatorskie, jednak chciałam zobaczyć co z tego wszystkiego wyjdzie. Pisaniem zajmuję się od ponad roku, jednak szybko stało się to moją pasją i uzupełnieniem czasu. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem tego bloga i w końcu się przełamałam. Mam nadzieje, że wam się podoba i będziecie czekać na więcej.
Dziękuję Wiolcia.

3 komentarze:

  1. Jest super kochana <# Czekam na dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na 1 rozdzial, prolog strasznie mi sie podoba <3 ~Lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy ^.^ W czwartek powinien się pojawić (^.~)

      Usuń